?

Log in

Previous Entry | Next Entry

And I thought it was over...

The look from my window made me sick. Now, c'mon, I was already thinking about starting my seaside life at the end of April. And now this...... UGH (First this winter, actually.)




 

Comments

( 22 comments — Leave a comment )
olamina
Mar. 18th, 2008 07:52 am (UTC)
TELL ME ABOUT IT! I just woke up this morning and yelled "OH SNOW? OH NO!"
paterson_si
Mar. 18th, 2008 08:26 am (UTC)
yes..... it's just sickening.... :(
gorkabear
Mar. 18th, 2008 07:52 am (UTC)
Oh! But it's a beautiful view.
Just for the record, it's warm, sunny, dry (we have severe draught) in Barcelona
paterson_si
Mar. 18th, 2008 08:26 am (UTC)
yeah yeah yeah

just rub it in :)
gorkabear
Mar. 18th, 2008 10:37 am (UTC)
Ok... It's getting cloudy now
paterson_si
Mar. 18th, 2008 10:45 am (UTC)
at least something :)
scunnerred
Mar. 18th, 2008 08:01 am (UTC)
Ouch. I'm not looking forward to returning to a cold, wet climate. Hope yours melts soon.
N
paterson_si
Mar. 18th, 2008 08:26 am (UTC)
trust me.... so do I.....

T
vksi
Mar. 18th, 2008 09:15 am (UTC)
I want sun...
paterson_si
Mar. 18th, 2008 10:44 am (UTC)
me too....
coloradofather
Mar. 18th, 2008 11:18 am (UTC)
I commiserate... I had the same awakening yesterday, and I was like "Shit! Only four days until spring, and now I have to drive to work in snow again?" LOL! But it was pretty... and that's what I get for living at 1,600 meters above sea level! Oh well! The only consolation is that the climate is dry, so it will melt fairly fast. And all my flowers are already starting to come up... hopefully, they will survive it.

Hugs
paterson_si
Mar. 18th, 2008 09:37 pm (UTC)
luckily....... snow is gone :)

so also our flowers should explode soon!

x
coryblank
Mar. 18th, 2008 01:05 pm (UTC)
What a beautiful scene, but it makes wearing short pants a bit difficult. Hope your snow melts soon, Tomaz.

Do you think it will help if I think warm thoughts? :)

Regards,

Cory

paterson_si
Mar. 18th, 2008 09:48 pm (UTC)
hey, it worked!!!

it's all gone now :)

HUGS

T
dendren
Mar. 18th, 2008 02:57 pm (UTC)
Purty. Sposed to be quite warm here today, come on over!
paterson_si
Mar. 18th, 2008 09:48 pm (UTC)
if only I could...............
amznbert
Mar. 18th, 2008 03:04 pm (UTC)
*performs a native american sun dance for you* its all i can do from here dear :)
paterson_si
Mar. 18th, 2008 09:49 pm (UTC)
and we did see some sun in the afternoon and the snow is gone.

so you did a lot :)

x
london1967
Mar. 18th, 2008 03:34 pm (UTC)
It looks lovely, but yes it's high time for some warm weather!
paterson_si
Mar. 18th, 2008 09:50 pm (UTC)
HIGHEST time... I want to run around naked at the beach in a little more than a month, so it should bloody well get warm soon LOL
copperain
Mar. 18th, 2008 07:44 pm (UTC)
Could be worse...you could be in Newfoundland (the Eastern most province in Canada), they got 100 cm of snow in the past 48 hours!!

Awesome shot out your window, tho. You have a good eye for photography.
paterson_si
Mar. 18th, 2008 09:51 pm (UTC)
but I had tough time dealing with 5 cm of snow, let alone 100 :)

the view from my window is totally spoiled by some noew bulidings across the streets, which I tried to cut out of the picture. it's time to move. :)
( 22 comments — Leave a comment )